Διαφήμιση στο Facebook

Οι διαφημίσεις στο facebook εμφανίζονται στο δεξί κάθετο μέρος της ροής δεδομένων, των φωτογραφιών και των εταιρικών σελίδων.

Κάθε διαφήμιση αποτελείται από τίτλο, σώμα κειμένου και εικόνα. Όταν κάποιος κάνει κλικ σε αυτή, οδηγείται στο site σας ή στην εταιρική σας σελίδα στο facebook όπου βλέπει πληροφορίες για την εταιρεία, τα προϊόντα και τις προσφορές σας.

Μέρος της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων στο facebook οφείλεται στο μεγάλο πλήθος επιλογών στόχευσης. Μπορούμε να στοχεύσουμε τις διαφημίσεις μας έτσι ώστε να εμφανίζονται μόνο σε άτομα που καλύπτουν ένα συνδυασμό επιλογών στόχευσης που εμείς επιλέγουμε, όπως:
  • Τοποθεσία - με βάση την πόλη, το νομό ή τη χώρα.
  • Δημογραφικά στοιχεία - με βάση την ηλικιακή κατηγορία, το φύλο ή μια συγκεκριμένη γλώσσα.

  • Προτιμήσεις και ενδιαφέροντα - Ποια είναι τα χόμπι των πελατών σας; Με ποια πράγματα παθιάζονται περισσότερο; Σε αντίθεση με τη διαφήμιση μέσω αναζήτησης, όπου στοχεύετε στις λέξεις που αναζητούν οι άλλοι, στο Facebook μπορούμε να στοχεύουμε σε άτομα με βάση τα ενδιαφέροντά τους. Για παράδειγμα, μπορούμε να ορίσουμε ότι η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται σε άτομα που ενδιαφέρονται για προϊόντα σπιτιού και κήπου.
  •  Εκπαίδευση και εργασία - Μπορείτε να θέσετε ως στόχο της εκστρατείας άτομα με συγκεκριμένο μορφωτικό επίπεδο (π.χ. μόνο απόφοιτους πανεπιστημίου).

Άλλες μέθοδοι διαφήμισης στο facebook που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να μεγιστοποιήσουν τα αποτελέσματα είναι:
  • Εκπτωτικά κουπόνια
  • Retargeting

Το ποσό που θα επενδύσετε σε διαφήμιση μπορεί να είναι από 1€ τη μέρα, ενώ δεν υπάρχει καμία δέσμευση χρόνου.